En helg!

Ja då börjar den här helgen lida mot sitt slut. Faktiskt så har jag känt att den här helgen har varit lång, när jag har trott att klockan har varit 22.00 som igår och idag, då har den varit 17.00. Jag tror att det beror på att vi har gjort så mycket kul!

I fredags träffade jag Sara, vi var på stan och kollade runt och avslutade sedan med sushi. Direkt efter det var hela gänget iväg på bandy med pappa, riktigt trevligt och rätt lag vann! I fredags var T iväg och tittade på en husvagn som vi hittade på ett husvagnsföretags hemsida. Och den köpte vi. Så i lördags var vi där någon timme och fixade och jag är så nöjd med den! ❤️ Längtar till snön försvinner så vi kan åka ut med den!!

På lördag kom mamma, B, yngsta syrran och F hem till oss, vi kollade på hockey och åt middag. Efter att dom hade gått så kom Angelica och R dit, då blev det filmmys 😍!

Idag har jag varit på tävling hela dagen. Direkt efter det åkte jag till en annan ishall för att kolla till skridskoskolan som jag är ansvarig för och direkt efter det åkte jag hit, till yngsta lillasyster där hela gänget var. Bi blev bjudna på fantastiska pizzabullar 😍❤️



Kommentera här: