Dagarna springer iväg och...

Jag är glad!

I tisdags när jag var på jobbet fick jag ett sms från Papi där det stod "har du tid att luncha idag". Självklart! Så det blev Golunch som pappa bjöd på, jag fick välja ställe och valde grekiskt 😃

Efter jobbet åkte jag hem till Jessica, dom har flyttat till hus och när jag kom dit så var det ett drömhus! Exakt så som vi vill ha! Underbart! Jag frågade om vi fick köpa det, men det var inte tillsalu 😉 vi var hemma hos henne en stund, sedan åkte vi och åt sushi, sedan tillbaka hem till henne och pratade massa hus och inredning!

Idag efter jobbet ska jag till pinchos med konståkningsklubben, alla tränare är bjudna. Det ska bli kul att träffa alla utanför isen!

Sedan bär det av hem och packa inför helgen då vi ska iväg med husvagnen! Äntligen!!!!! Ocj min ena syster och hennes sambo ska med 😃😍❤️

Och alldeles nyss fick jag veta att min fina vän Elin och hennes sambo har fått en lägenhet i Falun, så dom flyttar i sommar.
STORT GRATTIS till er nya lägenhet! 😃🌹

Att ha så många fina människor i sitt liv gör en glad varje dag!

Cirkus!

Godmorgon söndag!

Nu är vi i Stockholm och ska tillbringa vår dag här 👌🏽

Igår var jag, mina syrror, Valle, en av mina kusiner och hennes barn på cirkus, det var så himla kul för både oss stora och barnen!

I fredags var jag och st bjudna på middag hos min mamma, det var så himla gott och trevligt! Och inte minst lyxigt! Vi åkte bara hem och böt om och när vi kom dit var middagen klar så det var bara att slå sig ner vid bordet och njuta av den goda maten. Sedan kollade vi på "let's dance" och åt efterrätt!

I torsdags mötte jag upp Sita efter jobbet på Wanyes och snackade massa.

Vädret den här veckan har varit äkta aprilväder! På en dag har vi haft sol, regn, snö, blåst, sol, mulet, oxh så vidare och så har det varit varje dag. Det är lite svårt att klä sig efter väder då ☀️🌨🌧💨

8 april 2016!

Idag är det min namnsdag! Tack alla som har grattat mig ❤️

Idag har vi varit på stranden JBR- the walk. Sedan satte vi oss vid poolen på hotellet i ett tält och beställde in mat, hamburgare 😋

Nu på eftermiddagen/kvällen har vi varit på Marina Mall Dubai. Det var kul, vi åt bland annat sushi på en restaurang där det kom sushi på löpande
band och så var det bara att plocka det man ville ha ☺️✌🏽️