♥ Grattis Oliver ♥

Idag fyller älskade Oliver 8 år! ♥ Jag älskar dig, underbara snälla hund ♥ ♥  
 
Tyvärr hittade jag ingen ny bild på Oliver, förutom den jag la ut igår (lite dålig planering där!) så det fick bli en bild på blommor som jag tog för ett tag sedan.
 
Ni ser Oliver i inlägget nedan ↓
 
Vi kom precis hem, vi har varit och firat Oliver. Vi blev bjudna på Oxfilé!
Annars har jag tagit det lugnt större delen utav dagen, även om jag skulle kunna ha tagit mig ut på en pormenad, 6,5 grader varmt var det i morse. Men det blev ingen promenad. Det blev några avsnitt utav skilda världar istället och lite småfix hemma, ändrade lite som vanligt ^^.
Såhär kan det se ut då: den här blomman passar bättre här än där, vad ska jag nu hitta på där då, det blev ju tomt nu när blomman försvann därifrån och så håller jag på tills jag blir nöjd ;).
1 Clara:

skriven

Så mysigt att ha en hund!

Kommentera här: