En liten bit på vägen!

Idag kom jag hem med en present och 3 julklappar (därför får ni inte se vad som finns i vissa påsar). Jag är inte klar på långa vägar men en liten bit på vägen har jag kommit. 6 julklappar har jag kvar att inhandla, det är så himla svårt att köpa julklappar tycker jag (särskilt när vissa inte önskar sig något ;))!


(Present och julklappar)


Mössa - Intersport


Ring - Gina Tricot

1 toughts:

skriven

ooh älskar att slå in julklappar :)



sv: skönt :) det är bra här med. vad gör du? kram

2 LIENE:

skriven

Tack så mycket:D

Jag älskar ringen.

3 Anonym:

skriven



fin ring!

4 Alexandra - ♥:

skriven

Ja.. Men nu är jag tillbaka oc tänker inte lägga ner bloggen! :D Har ny design så detta blir en ny start! :D

5 nadjamelzen:

skriven

såhär det ska va första advent:)

6 Anonym:

skriven

:) Haft en bra måndag? =D

7 clara:

skriven

Ja, himla bra helg! Sj?:)

8 toughts:

skriven

sv: okej :) jag svarar på kommentarer och har fixat bloggsvar, du får gärna skriva en fråga där om du vill :) kram

9 Anna is the shit!:

skriven

va...? :p

10 Girly:

skriven

har shoppat julklappar i Spanien:)

Kommentera här: