Det var alldeles alldeles underbart!

Att få stå på isen igen! Har haft två roliga, lärorika och skrattiga dagar på tränarutbildningen. Träffade också härligt folk från de andra klubbarna som man inte träffar allt för ofta!


1 josefine:

skriven

haha :D



Skulle uppskatta om du orkade rösta på mig i veckans blogg. Länkar finns i inlägget i min blogg. :D

2 toves träningsblogg:

skriven

tack

:) så vad har du för dig denna fredag?

kanske lite fredagsmys:) ?

3 Elin:

skriven

Vad fin du var på bilderna! :)

4 MariaExpressen:

skriven

wow, så kult at du står på skøyter;)

5 temen:

skriven

hej allt bra med dig ?

Nu har min kära vän släppt ut en ny låt, släng gärna in en kommentar om vad du tycker om den.

kram

6 pauline♥:

skriven

vad söta:D



tack, ja riktigt spännande, fast de regnade så mkt idag hoppas de är lite öppehåll imorgon så blire roligare:D <3

7 Netty♥:

skriven

sv' absolut :)

8 Cicci:

skriven

Konståkning eller? :)

9 josefine:

skriven

det gör dom absolut ;)



förresten, ska du se family guy ikväll? :)

10 toves träningsblogg:

skriven

:) Just nu har jag skobloppis på min blogg så kika gärna in och se om du hittar något..

Kommentera här: