Snabbt!

Hej, nu kommer ett snabbt inlägg!

Jag ser stt jag inte har uppdaterat sedan 17/7! Nu är det snart en månad sedan, så vad har hänt sedan sist?

18/7 fyllde Miloo år, 8 år, lillponken börjar bli stor! 🐶
Vi åkte till Dalhalla och såg ZZ top, det var kul att se dom live!

21/7 åkte vi iväg med husvagnen med Elin och Robin. Vi åkte till Öregrund och Gräsö. Vi hade så trevligt och det hände en massa roliga saker. Bland annat så åkte killarna över till Gräsö från Öregrund med båten och lämnade oss tjejer när vi var på Ica så vi fick vänta på att båten kol tillbaka innan vi kunde komma över. Vi spelade minigolf, åt god mat och hade mys!

23/7 var jag på kalas hos Tina, jag och Sarah sågs på dagen.

25/7 fyllde Mollie 1 år, lilltjejen 🐶.

26/7 åkte vi till Stockholm och kollade på Beyonce, hon var bra och det var kul att se henne 💃🏽 det svängde!

27/7 var jag med Tonis kusinbarn på leklandet, vi sprang runt där i några timmar och hade skoj 🎲

28/7 åkte jag till Elin och vi åkte på spa, så skönt! Och såklart blev det massssssa prat och skratt och samtidigt avkoppling 💆🏽💆🏼

29/7 var det kalas för Habbe och vi bjöds på gofika 😋

30/7 åkte vi till Göteborg nästan hela gänget, vi kollade på fotboll och det var en bra match, vi åt god mat på restaurang och god frukost dagen efter! Vi bodde hos Evis och vi hade två himla mysiga dagar med mycket skratt!

I måndags började jag jobba efter 5 veckors ledighet 😊

3/8 fyllde vår kära mamma år! ❤️ Vi barn hade ordnat överraskningskalas till henne och det blev lyckat! Mat, lekar, tipsrunda om mamm och massa trevligt folk! Tack för allt alla som hjälpte oss med detta och alla som kom! 🎉💃🏽

Igår var jag med Sanna, det blev middag och efterrätt på restaurang, vi pratade och vips så hade vi suttit där i 3,5 timmar 😄

Idag åker vi till Ullared, hela gänget och två husvagnar.
Nu finns det inte någon bild med här och man kan tydligen inte lägga in det när man har skrivit klart? Jag vet inte men jag får väl göra ett inlägg med bara bilder sen 😄


Hejdå så länge!

Kommentera här: