4-dagars arbetsvecka!

Hej!

Semestern närmar sig med stormsteg!

Jag tänkte börja med att berätta om i söndags. Då blev det mys hemma hos mig med en god vän. Riktigt trevligt som vanligt!

Efter det åkte jag till mammas stuga där även min kusin och min yngsta lillasyster var. Vi åt och fikade och klippte gräsmattan och tog en sväng till sjön som ligger jättenära där. Jag tog lite bilder på naturen där med mobilen, bland annat den här:

Igår var jag en sväng till Parkbadet och höll mitt sista vattenstationspass. Det kändes tråkigt men ändå som att det är rätt tid att avsluta det nu. Jag har håller i passet i ca. 2,5 år så det är dags att gå vidare. "Mina" kunder tyckte det var jättetråkigt att jag ska sluta ha passet, men att det har varit kul under den här tiden.

Vi hann även med att klippa gräsmattan på husvagnsparkeringen, städa ur vattentanken i husvagnen, handla och tvätta.

Idag fick jag sms av mamma att jag var bjuden på lunch. När jag kom till restaurangen så var mina systrar och deras respektive där! (T kunde tyvärr inte) det var så himla kul! 😍 och god efterrätt var det också!

Efter jobbet idag ska jag till Maja och efter det åker jag hem till mamma. T ska ut och äta ikväll. Sedan ska vi packa och fixa det sista.

Kommentera här: