Dagarna springer iväg och...

Jag är glad!

I tisdags när jag var på jobbet fick jag ett sms från Papi där det stod "har du tid att luncha idag". Självklart! Så det blev Golunch som pappa bjöd på, jag fick välja ställe och valde grekiskt 😃


Efter jobbet åkte jag hem till Jessica, dom har flyttat till hus och när jag kom dit så var det ett drömhus! Exakt så som vi vill ha! Underbart! Jag frågade om vi fick köpa det, men det var inte tillsalu 😉 vi var hemma hos henne en stund, sedan åkte vi och åt sushi, sedan tillbaka hem till henne och pratade massa hus och inredning!

Idag efter jobbet ska jag till pinchos med konståkningsklubben, alla tränare är bjudna. Det ska bli kul att träffa alla utanför isen!

Sedan bär det av hem och packa inför helgen då vi ska iväg med husvagnen! Äntligen!!!!! Ocj min ena syster och hennes sambo ska med 😃😍❤️

Och alldeles nyss fick jag veta att min fina vän Elin och hennes sambo har fått en lägenhet i Falun, så dom flyttar i sommar.
STORT GRATTIS till er nya lägenhet! 😃🌹

Att ha så många fina människor i sitt liv gör en glad varje dag!

Kommentera här: