Färgsprakande värld!

Godkväll på er!

Idag var det jätteroligt på vatten tabatan det gör jag gärna om! Det var bara alldeles på slutet, 3 minuter innan vi skulle sluta. Precis när vi stretchade som det hände något ovanligt. Det började svida och sticka i mina ögon så det rann tårar och mina ögon blev röda och jag kunde nästan inte titta för det stack så mycket. Men det blev bättre efter kanske 1 minut. Jag frågade badvakten sen om det kunde vara kloret och han sa att det kan vara det för dom måste ha i mer klor nu när det är mycket mer folk som badar, som den här veckan då det är höstlov.
Nu är det bra :)

Imorgon kväll blir det till att möta upp en del utav familjen för middagsmys vi har bokat bord, det ska bli trevligt!


Bjuder på en bild på Ludde när han var ute och gick på alla färgade löv som ligger på backen. Han älskar att gå runt på löven, han tycker säkert att de är fint med färgade löv ^^. Han sov över hos oss söndag-måndag och på måndagen stannade han kvar till eftermiddagen för Elin kom och ville träffa honom och han ville träffa Elin också :)

Näe nu mina vänner säger jag godnatt och sov gott! Imorgon är det freeedag!

Kommentera här: