Näring till håret!

Kolla vad jag fick med posten i måndags! Lite produkter till håret som passar perfekt såhär års. Argan olja är en olja som produceras från kärnorna av Argan träd i Marocko, som värderas för sina näringsämnen, kosmetika och många medicinska egenskaper. Ni har säker hört talas om maroccanoil, jag använder den efter varje dusch och tycker den gör susen! Håret blir fint och slätt och jag behöver sällan borsta håret plus att håret blir lätt att styla och den luktar riktigt gott, så jag har ganska stora förväntningar på dessa produkter som är gjord av samma "träd" och har lika ingridienser (samma serie).
 
Här har vi hårmask, glansspray och serum till håret.
1 Anonym:

skriven

sv. tack :)

2 Felicia:

skriven

överasknigar med posten är ju toppen!

puss

3 Annellisaa:

skriven

jag jobbar i en bistro som ansvarig.

Kommentera här: