Himmelsblå!

Jag kom på att jag inte har visat hur mina naglar blev, men här kommer bilder på naglarna :)


1 Haval B Aziz:

skriven

sv: klart ;) haha :D

2 fia:

skriven

det har faktiskt varit sol:D vad har du haft för väder idag ?:)

3 Johanna:

skriven

förstår det. fina naglar :)

4 Medina:

skriven

Läckra:D!

SV; jaa riktigt jobbigt:(

5 Maria - fashionstars ☆:

skriven

fint :)

6 ciiz:

skriven

gillar dina naglar :D

7 Erika(jyringen):

skriven

sv.det vet jag faktiskt int än.. =)

8 Elin:

skriven

Fina! Jadu, jag kan i stort sett när som helst. det är väl fisen vi måste kolla upp med :P :*

9 nicole:

skriven

sv: ne men det har något med dammsugare att göra:)



vad ska du göra idag då?

/Shoppaholly

10 nicole:

skriven

sv: svarar kommentarer :)



vad ska du göra idag då?

/Shoppaholly

11 Anonym:

skriven

svar: gårdagen var helt okej, din då? :)

12 mk:

skriven

okej (y)

gud va fina naglar! :)

13 Girly:

skriven

så snyggt

14 Medina:

skriven

SV; ja visst är den läcker:D!

15 fia:

skriven

hihi okej=)

Kommentera här: