EM kval!

Godkväll!

Igår på eftermiddagen satt vi oss på en buss och åkte till Stockholm för att se EM kvalet mellan Sverige och Österrike. Det var så himla kul. Sverige förlorade visserligen men det var såå mäktigt att vara där och så mycket folk och häftigt att se alla spelare live! Kan inte förstå att jag har gjort det.

Här kommer några halvtaskiga mobilbilder, jag tog bilder med kameran också men har inte lagt in dom i datorn än.

Vi kom hem vid 01.30 och imorse 07.30 satt jag på frukostmöte och efter det jobbade jag och Sanna lite till, vi har så roligt när vi jobbar!


Efter det lunchade jag med Linda.

Nu ligger jag i sängen och det känns skönt efter en fullspäckad dag!

Imorgon väntar ännu en rolig dag. Jobb och middag med goa vänner, bara roliga saker att längta efter 👏🏽

Kommentera här: