Dörrkrans gjord av mig!

Godkväll andra advent!

Ingen snö på parken och 8 plusgrader har det varit idag, 5 plusgrader är det nu. Inte direkt någon julstämning ute men det har jag och Elin skapat inne! Vi har nämligen för första gången i våra liv gjort dörrkransar från grunden!

Det blev många skratt och en del frustration på vägen men resultatet blev så himla bra!!!

Under produktion ⬆️

Idag har jag känt att jag är så himla glad över alla nära och kära jag har i livet, alla är så himla bra människor! Som idag då jag och Elin var med varandra i 5 timmar men det kändes som 1. Vi pratade som bara den ibland och ibland blev vi bara tyst i några sekunder (koncentration för att få julkransen bra) men det gör liksom ingenting att det är tyst, vi behöver inte prata hela tiden för att det ska kännas bra. Men när vi pratar, då pratar vi om allt och ingenting! Saker vi har gjort, saker vi gör nu, saker vi vill göra och såklart, om framtiden! Och tiden bara rinner ifrån oss så fort vi ses!

Sedan blev det några timmar i ishallen, det var så kul! Ungdomarna var så glada och det gick så bra för dem och då blir man så himla lycklig själv! Det var även avslutning för skridskoskolan så nu laddar vi för nästa säsong som börjar i Januari. Skönt med uppehåll från det nu, men jag vet att jag kommer att sakna det igen om någon vecka.

Direkt efter ishallen åkte jag till min yngsta lillasyster där hela gänget var, vi kollade på solsidan och Hellenius hörna, även där blev jag än en gång påmind över hur bra människor jag har i min omgivning! Vi är som ett gäng vi sex, vi kan aldrig ses för mycket!

Kommentera här: