Så himla glad, grattis!

Hej på er!

Det var ett tag sedan. Jag har helt missat att gå in och skriva här. Förra helgen var jag på utbildning. På måndagen gav jag blod, det var lite äckligt men det gick ändå bra. I onsdags fyllde världens bästa och finaste hund Oliver 10 år!! 😃🎉


I torsdags var jag på Instruktörsmöte efter jobbet och i fredags blev det några timmar i ishallen på kvällen.

Igår var jag med Angelica. Vi åkte till köpcentrumet och kollade runt och shoppade lite.

Alltså jag har ju glömt att berätta! Jag har varit helt exalterad och glad sedan jag fick ett sms av min käraste vän 😄 jag fick ett sms där det stod att hon ska flytta! Till en lägenhet med R, alltså jag är så glad för deras skull! Jag ser så fram emot allt! Komma hem till dem och mysa, laga middagar ihop, prata inredning, ja allt allt allt! Som vi har gjort i vår lägenhet i alla år vi har bott här. Åh för att inte tala sleepovers! Ååååh det ska bli så kul, äntligen ska dom flytta ihop! Jag är så innerligt glad för deras skull och önskar dom all lycka med deras boende! ❣

Kommentera här: