Cirkus!

Godmorgon söndag!

Nu är vi i Stockholm och ska tillbringa vår dag här 👌🏽

Igår var jag, mina syrror, Valle, en av mina kusiner och hennes barn på cirkus, det var så himla kul för både oss stora och barnen!



I fredags var jag och st bjudna på middag hos min mamma, det var så himla gott och trevligt! Och inte minst lyxigt! Vi åkte bara hem och böt om och när vi kom dit var middagen klar så det var bara att slå sig ner vid bordet och njuta av den goda maten. Sedan kollade vi på "let's dance" och åt efterrätt!


I torsdags mötte jag upp Sita efter jobbet på Wanyes och snackade massa.


Vädret den här veckan har varit äkta aprilväder! På en dag har vi haft sol, regn, snö, blåst, sol, mulet, oxh så vidare och så har det varit varje dag. Det är lite svårt att klä sig efter väder då ☀️🌨🌧💨

Kommentera här: