Nära och kära!

Jag ligger lite efter här i bloggen! Den här veckan har hittills varit på topp!

I tisdags fick jag sms av pappa när jag var på jobbet och han frågade om jag ville luncha med honom! Självklart ville jag det! Så vi möttes på en restaurang i stan och åt innan båda begav sig till jobbet igen.

I tisdags träffade jag även Elin! Vi var ut på stan och fikade och pratade massor, om allt möjligt!

Igår, onsdag, så blev vi bjudna hem till mamma på middag! Alla var där och det var så trevligt. Det blev även efterrätt!

Idag snöar det! Det började alldeles nyss så det är vitt på marken nu. Det kommer säkert att smälta under dagen men jag fick julfeeling och vill bara hem och göra i ordning inför advent. Men det blir säkert inte idag det blir gjort, efter jobbet ska det nämligen bytas däck på min bil :)

Lunch i tisdags 😋

Kommentera här: