Kalas deluxe!

Nu är vi hemma efter en dag fylld med glädje och kärlek! Jag och min yngsta syster har iår för första gången i våra liv firat våra födelsedagar ihop. Det p.g.a. att jag fyller imorgon och hon på måndag, två mindre passande dagar att fira födelsedagar på så då slog vi ihop det. Det gick bra och det var jättetrevligt, nära och kära kom och firade oss, vi var runt 30 st, god smörgåstårta fick vi och goda kakor också. Vi bakade kärleksmums, chockladbollar och minicupcakes sent igår kväll jag och mina syskon.
 
Apropå igår så sov Evis över hos mig, mina syskon var också här. Vi hade tjejkväll och var uppe till 02.30, myyyys! Och ordet "fredagsmys" fyllde 20 år igår så det passade ju perfekt.
Igår köpte jag en ny mobil också. Är himla nöjd! ♥ 
 
Här kommer en bild från den nya mobilen som jag tog idag på kalaset, jag håller på att lära mig kameran fortfarande och trots det så blir det ändå bättre bilder än vad det blev med min gamla.

Kommentera här: