Landgång och kalas!

Det känns som att det är lördag för att jag och T varit ledig idag (röd dag) och det bästa är att vi är lediga imorgon också för då ska vi kolla på balen! Snacka om långhelg!

Dagen har för övrigt varit fantastisk! Min mamma och yngsta lillasyster ringde på dörren i morse, det blev mysfrukost här hemma.

Vid 14.30 åkte jag, T och hans föräldrar motorcykel till Borlänge för en fika. Det blev landgång och årets första kulglass i våffla och underbar utsikt!

Efter det åkte vi raka vägen till pappa där det var kalas, båda mina fastrar var där, mina syskon, en utav mina syskons kompisar, tre av mina kusiner och ett kusinbarn, lovely! ♡


Nu ska vi ha myskväll här hemma, vi är lite frusna efter att ha åkt motorcykel, blir en skön dusch och sedan att kura ner sig i soffan under filtar.

Imorgon startar vi dagen med hotellfrukost!
1 Tess:

skriven

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

2 Charlotta Hägg:

skriven

Sv: Jaa, det är väldigt skönt faktiskt för det känns som om man hinner med så mycket mer när man går upp tidigt på morgonen :D

Kommentera här: