Inga sura miner!

Godkväll mina vänner!

Vi har precis ätit tacopaj här hemma. Det duggregnar ute precis som igår, i förrgår, eller nej i förrgår så öste regnet ner emellanåt och lika i förrförrgår, ja vi har inte haft så många soltimmar eller någon riktig värme heller, 14 grader som varmast hade vi idag och det är sista Juni idag. Det känns som höst. Men vi har inga sura miner här inte! Jag ser det som att man kan vara inne och mysa, städa och se bra filmer hihi, toppen!

Just nu ligger jag i soffan under en filt och äter vattenmelon när jag ser "Skilda Världar".

Justja jag tror inte att jag har skrivit om vår projektor som vi har i vardagsrummet, det har blivit så mycket roligare att se filmer! Ja sport är ju också kul att se på stooor skärm! 104" är den.
På bilden ser ni projektorduken i bakgrunden.

Kommentera här: