Bose - SoundLink Mini!

 
 
 
 
 
 
 
I förrgår kväll pratade jag och T om att köpa ny stereo till husvagnen, han gav förslag om att köpa en Bose som vi kan ha i både förtältet och i husvagnen och jag hakade på, på en gång. Jag har nämligen hört att det är riktigt grymt ljud i dom där små krabaterna.
 
 Igår när jag kom hem efter jobb och ärenden så möttes jag av en Bose-låda som jag sprang fram till snabbare än blixten. T hade köpt den efter jobbet och OJ vilket ljud! Helt fantastiskt!
 
Här kommer lite info om den:

SoundLink MiniBluetooth högtalaren levererar ett fylligt, verklighetstroget ljud från en ultrakompakt högtalare som får plats i handflatan. Den kopplas trådlöst till din smartphone, surfplatta eller annan Bluetooth-enhet så att du kan lyssna på musik, videoklipp eller spel när som helst, var som helst. Bara ta med den och åk iväg. Upp till sju timmars speltid.

1 Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]:

skriven

Söt stereo :)

svar: Tack, jag tror jag får besöksrekord idag, igen, haha :D

2 Liana:

skriven

Åh vad härligt! Då kan ni lyssna på bra musik med bra ljud hela sommaren! :D
sv: Åh tack snälla :-)

3 jonna:

skriven

ja, det hade jag :)
har du några planer idag då? :)

4 Tess:

skriven

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

5 MATILDA:

skriven

bose är grymt bra :D

Kommentera här: