Lurigt väder och shopping!

I morse när jag åkte till jobbet var det mulet och grått. När jag hade åkte halva vägen började det komma några regndroppar men mer än så blev det inte. Men regnet hängde i luften ända fram till lunch men efter det så klarnade det upp och blev sol! Lurigt väder vi har.
Det är svårt att klä sig rätt denna årstid. Antingen klär man sig för varmt eller för kallt ^^. En utav mina arbetskollegor fick åka hem i vinterkavajen efter jobbet då solen sken. Hon tog den i morse just för att det var så mulet och lite kyligt i morse. Jag gjorde tvärtom, jag tog skinnjackan i morse så jag frös lite men efter jobbet så var det perfekt.
 
En bild jag tog förra veckan
 
Jag svängde in på köpcentrumet efter jobbet för att kolla efter present, vi ska nämligen på 2 års kalas på torsdag. Jag lyckades hitta en jättefin present så det känns bra. Jag lyckades även hitta två par jeans och ett par skor till mig. Skönt, för det behövde jag.

Kommentera här: