Min säng är anpassad efter mig!

Godmorgon godmorgon!
 
Jag har en förkylning som börjar bli lite bättre idag, wiiho! Hoppas det går över helt och hållet till helgen kommer.
Men som tur är så sover vi så gott i vår nya säng (jag trots att jag var sjuk i förrgår och min förkylning nu). Den är underbart skön och anpassade efter oss. T:s sida är anpassad efter honom och min sida är anpassad efter mig, oerhört skönt. Alla är ju olika och sover på olika sätt.
 
 
Lite information från Sova om kontinentalsängar:
Det finns flera anledningar till att kontinentalsängarna har blivit så pass populära. Dels så är en kontinentalsäng väldigt vacker att se på men viktigare än detta är att den ger det stöd som man behöver för att nattsömnen ska bli god. Innan man skaffar den här typen av säng så ska man vara medveten om att priserna kan skilja sig skarpt mellan olika modeller och det kan vara mycket svårt att avgöra vilken som är bäst. Genom att få råd och tips från andra som har köpt samma säng så kan man enklare komma fram till den modell som kommer att bli allra bäst.
 
Kontinentalsängen är helt klart på modet. I och med att man har både bottenresårmadrass samt resårmadrass i en kontinentalsäng så får man en unik fjädringseffekt där kroppens vikt sprids på ett optimalt sätt. Det här tänker man inte så mycket på då man ser sängen och det kan även vara svårt att känna skillnaden när man provligger i en butik. Efter några nätter av god sömn så blir det dock tydligt att det handlar om en mycket bra säng.
 
 
 
Bäddad med nya sängkläder ↓
 
1 aina [fotoblogg]:

skriven

Den där sängen ser riktigt bekväm ut!

2 Amanda [SPONTAN]:

skriven

Vad fint det blev :)

3 Milina Salihodzic:

skriven

Jaa :)

4 FlizanLizan:

skriven

Sv: jaha okej
Allt bra idag? :)

5 Chaterine:

skriven

Ja den är riktigt fin! :)

6 Moa Persson - PhotoMP:

skriven

Åh gud vilken snygg säng! :D Och gud vad skönt att den är anpassad till en också!

sv: Haha jamen tackar, gillar mig att använda lite roliga symboler till rubriker haha :D

7 Isabelle:

skriven

Så snyggt!

8 Natalie Salazar:

skriven

så fint :)

Kommentera här: