Igår var det sista dagen!

Godmorgon på er!
 
Igår var det min sista dag på mitt jobb, Xerox, som jag jobbat på sedan jag tog studenten. Alltså i 2 år och 10 månader. Det känns på två sätt, tråkigt men ändå kul att jag vågar gå vidare. Tråkigt att lämna alla som jobbar där, jag har lärt mig så mycket av dessa människor och haft väldigt kul också. Men jag kan alltid gå och hälsa på och det känns bra! 
 
Igår när jag jobbade så kom Marléne (personalchefen) in till mig med en blombukett, så snällt! Vi fikade och hade faktiskt inte så mycket att göra på jobbet igår så det blev en lugn sista dag för mig. Så nu har jag semester hela Juli och sedan börjar jag på mitt nya jobb i augusti. Det ska bli en rolig utmaning!
 
Det kändes helt rätt att välja att sluta på Xerox nu. För 6 månader sedan kändes det som att jag ville vara kvar där och jobba, men nu har jag lärt mig allt jag kan lära mig där och kan inte utvecklas mer på det jobbet så nu känns det rätt att gå vidare och lära mig nya saker och få nya utmaningar.
 
Min fina bukett ↓
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Natalie Salazar:

skriven

ååh vilka fina blommor :D
jaaa visst är det kanon pris!

Kommentera här: