Träningsskor!

I början av veckan införskaffade jag mig ett par nya skor, ett par Reebok. Har även beställt ett par Asics också. Jag har sedan två år tillbaka alltid haft två par träningsskor som jag varierar mellan, dock har jag alltid ett par Asics, eftersom att jag tycker att de är så bra. Finns många fördelar med att ha två par träningsskor tycker jag, bland annat att:
 
→ Skorna hinner torka/luftas ur ordentligent innan de används igen
 
→ De slits inte lika mycket (det tar dubbelt så lång tid innan man sliter ut ett par eftersom att man använder skorna hälften så mycket än om man bara har ett par)
 
→ Man kan välja skor efter vilket underlag man ska träna på.
 
→ Man kan välja skor beroende på vilken träning man ska utföra.
 
 
 
1 Josephine:

skriven

Snygga :)

Sv; Jaha, vad kul :)

2 Emelie Styleby Erikszon:

skriven

sv: Min helg ju hm, ska dra till stan på söndag med min bästis och bara prata och shoppa lite.. Men i morgon och idag ska jag bara slappa, mår inte så prima precis, lite magont osådär så har inte lust med att hitta på något precis!! :)kramar

3 linda:

skriven

snygga skor

4 Josefine Johansson:

skriven

Riktigt snygga!

5 Linda [fotoblogg]:

skriven

Så snygga! Tycker att de flesta träningsskor är så fina :)
Sv: Datorerna är så himla bra!

6 Lotta:

skriven

Sv: Jaa, det är underbart ju! Lite nytt till hösten är perfekt :))

Vad ska du hitta på för skoj denna helg då?? =) Kram!

7 Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Jag kör också på två par träningsskor. Känns mycket fräschare, speciellt när man som jag tränar i stort sett varje dag:)

8 lina:

skriven

så snygga:)

9 isabelle:

skriven

Jätte snygga!

Sv: aa verkligen

10 anna:

skriven

åh va roligt :D najs me nya träningsskor de hade ja me behövt :P

Kommentera här: