En superhelg!

Helgen börjar närma sig sitt slut! I fredags fyllde jag år, igår fyllde yngsta lillsyrran år + att vi åkte ut för att titta efter björnar i skogen och vi såg ögon, förmodligen 3 st björnar som stod och lura längre bort, vi hade ficklampor och kollade med hejuset på bilen men såg inte så mycket (det blev dimma och det var ganska mörkt) det går nämligen tre björnar i området där vi var, vad det var får vi aldrig veta, men spännande var det. I och med att jag och syrran fyllt år denna helgen så har vi umgåts mycket med familj och släkt och det uppskattas alltid! Idag har jag och T varit i köpcentrumet och T har kört Lamborghini Gallardo årsmodell 2012 värd 2,4 milj kr, jag fotade, som gräddet på moset så var vi ätit tacos ikväll och jag har varit i ishallen, jag sammanfattar denna helg som en superhelg! ♥
 

Kommentera här: