Londontavla!

Nu hänger tavlan fint ovanför soffan i vardagsrummet! Det blev riktigt bra och det som är lite kul med tavlan är att vi har sett och varit på alla platser som finns med på tavlan. Londoneye, Tower Bridge, Big Ben, Londonbussarna, telefonkioskerna, Underground m.m.

1 Jasmin:

skriven

Hejsan checka gärna in min blogg, kolla runt lite i kategorierna (kolla in kategorin "jag syr" och tyck till!) Vem vet du kanske gillar min blogg?

Annars hur mår du? :)

2 Sophie "autophoto":

skriven

shit vad kul ^^

3 belsas / elsa:

skriven

Vilken fin tavla! Jag borde hänga upp min Londontavla jag med! ;)



SV: Nej precis, underbar är den verkligen. :)

4 valentina:

skriven

Hej fina du, har frågestund just nu på bloggen, så gå in och ställ några frågor. :), kram!

5 E:

skriven

Fin blogg! Vill du göra ett bloglovin'byte? =) kram!

Kommentera här: