Min julafton i bilder!






Denna julaftonen var helt underbart bra! Familjen samlad, god mat, mysig stämning, många skratt och många finfina julklappar som jag aldrig kommer att glömma! Julklapparna skriver jag mer om en annan dag :).

Såg att klockan är mycket nu ska byta om, äta och sedan iväg på träning, efter träningen blir det en promenad med Isabelle.

1 LIENE:

skriven

sv: Nej, jag kommer nog inte ångra mig:)

2 fanny jönsson:

skriven

sv; Tack så mycket ! :)

3 melissa:

skriven

sv: i know:D tick:D<3

ashärliga bilder:D

4 Jennifer:

skriven

Nu har DU chansen att vinna en GRYMT snygg väska i en tävling på min blogg!

Det ENDA du behöver göra är att skriva "Jag är med" eller något liknande i en kommentar!

direktlänk - http://jenniferspictures.blogg.se/2012/january/vinn-en-het-vaska.html#comment

(glöm inte att ange epost-adress)

Jag kommer dra en vinnare om 4-5 dagar så håll utkik!

(förlåt om du inte gillar reklam!)

Kramkram

Kommentera här: